[פעילות בכיתה] בשיעור זה ננסה לעמוד עם תלמידנו על משמעות וחשיבות מושג הסליחה בחיינו, הן מצד מבקש הסליחה והן מצד הסולח.
קרא עוד[פעילות בכיתה] בשיעור זה ננסה לעמוד עם תלמידנו על משמעות וחשיבות מושג הסליחה בחיינו, הן מצד מבקש הסליחה והן מצד הסולח.
קרא עוד[פעילות בכיתה] בשיעור זה ננסה להבין מהי משמעות של וידוי, מה כוחו של ציבור באמירת וידוי ומה יחסנו אנו לנושא.
קרא עוד[פעילות בכיתה] בשיעור זה התלמידים ידונו במושג "אחריות" ויקשרו בינו לבין יום הכיפורים, תוך הבנת משמעות המושג לגביהם ובנוסף התלמידים יקבלו עידוד לעריכת חשבון נפש פרטי.
קרא עוד[פעילות מתוקשבת] בשיעור זה התלמידים יערכו הכרות עם מנהגי החג השונים של תלמידי ותלמידות הכיתה ועם ההיבט החברתי של יום כיפור,תוך מתן משמעות אישית ליום כיפור.
קרא עוד[פעילות מתוקשבת] בשיעור זה נדון באופן עמוק במושג הסליחה באמצעות היכרות עם עיבוד חדש לפיוט המפורסם הלקוח ממחזור התפילה ''יעלה תחנוננו''.
קרא עוד[פעילות בכיתה] במערך שלפניכם נדבר על המקומות בהם יש דברים המפריעים לנו לבקש סליחה או לסלוח לאחרים, ונחשוב יחדיו כיצד אנו יכולים לעזור לעצמנו והאחד לשני להצליח לתקן מקומות של פגיעות.
קרא עוד[פעילות בכיתה] ימי הסליחות מזמנים פתח לבחון את תהליך הסליחה, בדרך כלל נדרשת בקשת הסליחה במרחבים שבין אדם לאלוהים ובין אדם לחברו. בשיעור זה נבחן מרחב שלישי, פחות מדובר - המרחב המשפחתי, בין הורים וילדים.
קרא עוד[פעילות בכיתה] התבוננות בעמדת הנפש ביום הכיפורים, על הרצף שבין יראה לשמחה.
קרא עוד[פעילות בכיתה] לימוד המציג את המימד הארעי של הישיבה בסוכה, ואת משמעותו.
קרא עוד