[פעילות מתוקשבת] העמקת היכרות בין המשתתפים על ידי תמונות ושאלות אישיות, הפעילות מזמנת תקשורת שיש בה ביטוי של רגשות ושיתוף החברים . הקובץ ניתן לשיתוף בזום
קרא עוד[פעילות מתוקשבת] העמקת היכרות בין המשתתפים על ידי תמונות ושאלות אישיות, הפעילות מזמנת תקשורת שיש בה ביטוי של רגשות ושיתוף החברים . הקובץ ניתן לשיתוף בזום
קרא עוד[פעילות מתוקשבת] העמקת היכרות בין המשתתפים על ידי ערכים הכוללים תמונות ושאלות אישיות, הפעילות מזמנת תקשורת שיש בה ביטוי של רגשות ושיתוף החברים . הקובץ ניתן לשיתוף בזום
קרא עוד[פעילות מתוקשבת] העמקת היכרות בין המשתתפים על ידי חפצים; הפעילות מזמנת תקשורת שיש בה ביטוי של רגשות ושיתוף החברים בערכים או בחפצים משמעותיים.
קרא עוד[פעילות מתוקשבת] דיאלוג, שיתוף פעולה, תקשורת והנחיה טובה באמצעות כרטיס רגשות על המחשב בלוח השיתופי.
קרא עוד[פעילות מתוקשבת] העמקת הקשר בין המשתתפים. בניית זהות, זיהוי חוזקות, שאיפות, ראייה חיובית באמצעות נעלי תלמידים או תמונות של נעליים.
קרא עוד[פעילות בכיתה] משחק פשוט המאפשר היכרות ראשונית, שבירת קרח וגם העמקת היכרות.
קרא עוד[פעילות בכיתה] היחידה עוסקת בהיווצרותה של קבוצה, בכוחה וביתרונותיה. כמו כן, היא דנה בקבוצות השייכות של התלמיד, בקבוצה המשמעותית ביותר בעיניו ובכיתה כקבוצה חברתית. סיום היחידה בהקניית ערך הערבות ההדדית בין חברי הקבוצה וכקבוצה כלפי החברה.
קרא עוד[פעילות מתוקשבת] העמקת היכרות בין המשתתפים, היכרות עם האני העצמי, בירור זהות אישית או משפחתית דרך ערכים אישיים ומשפחתיים.
קרא עוד[פעילות מתוקשבת] היכרות של החברים שלכם דרך תכונות אופי, איך אתם מוּכרים על ידי החברים שלכם.
קרא עוד[פעילות מתוקשבת] יצירת קישור בין תלמידים לחפצים וקישור שרשרת, תוך כדי למידה בזום. המשימה מאפשרת חשיבה יצירתית וזריזות בהבאת חפצים, מאפשרת שיח על הקשר בין מביא החפץ ובין החפץ, וחשוב מכך: נקודת החיבור בינו ובין החבר הנוסף שהביא את החפץ. השאלה שתעלה היא מה הדבר המשותף ביניכם, באיזה עניין קושר החפץ ביניכם ועוד.
קרא עוד[פעילות מתוקשבת] דיאלוג, שיתוף פעולה, תקשורת והנחיה טובה האמצעות ציור על המחשב בלוח השיתופי.
קרא עוד