העמקת ההיכרות בין התלמידים באמצעות חפצים/רשת דרכא

[פעילות מתוקשבת] העמקת היכרות בין המשתתפים על ידי חפצים; הפעילות מזמנת תקשורת שיש בה ביטוי של רגשות ושיתוף החברים בערכים או בחפצים משמעותיים.

קרא עוד  

רגע של רגש/רשת דרכא

[פעילות מתוקשבת] דיאלוג, שיתוף פעולה, תקשורת והנחיה טובה באמצעות כרטיס רגשות על המחשב בלוח השיתופי.

קרא עוד  

העמקת ההיכרות בקבוצה באמצעות נעליים או תמונות נעליים/ רשת דרכא

[פעילות מתוקשבת] העמקת הקשר בין המשתתפים. בניית זהות, זיהוי חוזקות, שאיפות, ראייה חיובית באמצעות נעלי תלמידים או תמונות של נעליים.

קרא עוד  

מה תעדיף?-משחק שתי האפשרויות/רשת דרכא

[פעילות בכיתה] משחק פשוט המאפשר היכרות ראשונית, שבירת קרח וגם העמקת היכרות.

קרא עוד  

הקבוצה/מנהל חברה ונוער

[פעילות בכיתה] היחידה עוסקת בהיווצרותה של קבוצה, בכוחה וביתרונותיה. כמו כן, היא דנה בקבוצות השייכות של התלמיד, בקבוצה המשמעותית ביותר בעיניו ובכיתה כקבוצה חברתית. סיום היחידה בהקניית ערך הערבות ההדדית בין חברי הקבוצה וכקבוצה כלפי החברה.

קרא עוד  

העמקת ההיכרות באמצעות גלגל ערכים/רשת דרכא

[פעילות מתוקשבת] העמקת היכרות בין המשתתפים, היכרות עם האני העצמי, בירור זהות אישית או משפחתית דרך ערכים אישיים ומשפחתיים.

קרא עוד  

פרסומת אישית-היכרות דרך תכונות אופי/רשת דרכא

[פעילות מתוקשבת] היכרות של החברים שלכם דרך תכונות אופי, איך אתם מוּכרים על ידי החברים שלכם.

קרא עוד  

לחץ חברתי-היכרות קבוצה/רשת דרכא

[פעילות מתוקשבת] העמקת היכרות עם התלמידים.

קרא עוד  

שרשרת וירטואלית-היכרות/רשת דרכא

[פעילות מתוקשבת] יצירת קישור בין תלמידים לחפצים וקישור שרשרת, תוך כדי למידה בזום. המשימה מאפשרת חשיבה יצירתית וזריזות בהבאת חפצים, מאפשרת שיח על הקשר בין מביא החפץ ובין החפץ, וחשוב מכך: נקודת החיבור בינו ובין החבר הנוסף שהביא את החפץ. השאלה שתעלה היא מה הדבר המשותף ביניכם, באיזה עניין קושר החפץ ביניכם ועוד.

קרא עוד  

צייר לי ציור/רשת דרכא

[פעילות מתוקשבת] דיאלוג, שיתוף פעולה, תקשורת והנחיה טובה האמצעות ציור על המחשב בלוח השיתופי.

קרא עוד  

תמונות מספרות-הכרת רגשות והיכרות/ רשת דרכא

[פעילות מתוקשבת] התמונה היא אמצעי תקשורת חשוב. באמצעות עדשת המצלמה, חלק מן המציאות ממוקד ומועבר לצופה. לעיתים, דמיונה של התמונה למציאות יוצר אצל הצופה תחושה שהוא היה שם, באירוע, ואולי אף השתתף בו בדרך כלשהי. התמונה מבליטה אלמנטים שונים ומנוגדים ויוצרת דרמה, קונפליקט, 'סיפור טוב'. היא פועלת על כל אחד מאיתנו בדרכים שונות, מעבירה מסרים, רגשות, עמדות ופרשנות ומעוררת תגובות רגשיות, אסוציאציות ומחשבות.

קרא עוד  

הספר שלי-היכרות/ רשת דרכא

[פעילות מתוקשבת] היכולת לדמיין הייתה הרבה יותר זמינה בימים שאנחנו היינו ילדים. לכולנו יש זיכרונות של בהייה בחלון הפתוח, כשאנחנו מדמיינים מעבר לו ארץ רחוקה מלאה בהרפתקאות או שימוש בחפץ משומש אחד, כמו נעל ישנה, קופסה ריקה, או שעון מקולקל, כדי ליצור סיפור שלם על מעברים בזמן לכוכב מסתורי. תלמידים יתבקשו לספר סיפור דמיוני שיורכב מרשימת הספרים שכל אחד יביא.

קרא עוד