לבחור נכון-ערכיו של נציג ציבור/מנהל חברה ונוער

[פעילות בכיתה] מערך שיעור שמטרתו להכיר את שיקולי הדעת הכרוכים בבחירת נציגים הראויים לייצג את נוער במועצה, זאת על מנת להקים ולגבש מועצה פעילה ויעילה ולקדם מטרות ערכיות.

קרא עוד  

קישור לאתרים שונים ולפעילויות לקראת בחירות למועצת תלמידים

קרא עוד  

איתור צרכים-המחויבות ההדדית בין נציגי מועצה לבוחריהם/מנהל חברה ונוער

[פעילות מתוקשבת] מערך שיעור שמטרתו לאתר צרכים של בני הנוער שמועצת התלמידים יכולה למלא. ולדון במחויבות ההדדית בין נציגי המועצה לבוחריהם..

קרא עוד  

מועצת תלמידים בית ספרית ככלי ליישום דמוקרטיה/מנהל חברה ונוער

[פעילות מתוקשבת]מועצת התלמידים במערכת החינוך מאפשרת לתלמידים ולבני נוער התנסות באורח חיים דמוקרטי: מעשית ומהותית. לפניכם, יחידת לימוד משולבת (היברידית) המכילה שלושה שיעורים של כ-45 דק' בנושא זה. ניתן לבחור בשיעור אחד מתוך השלושה. להלן שלושת השיעורים: שיעור 1 – למה לי מועצת תלמידים שיעור 2 – השינוי מתחיל בי שיעור 3 – בחירות לנציג מועצה, תהליך דמוקרטי כיתתי

קרא עוד  

מהו משוב?/מנהל חברה ונוער

[פעילות בכיתה] מטרת ההפעלה להעלות למודעות את חשיבותו של המשוב והשפעתו על פעילות המועצה ולהעלות למודעות את הערכים הדמוקרטיים

קרא עוד  

איך בוחרים נכון? /עידית שרעבי-חמ''ד נתיבי נועם דרכא

[פעילות בכיתה] מטרות הפעילות: 1. התלמידים יהיו מודעים לשיקוליהם בבחירת נציגים למועצת תלמידים. 2. התלמידים יכירו את התכונות הנדרשות לנציגי מועצת תלמידים.

קרא עוד  

שיעור בנושא מנהיגות - הכנה לבחירות מועצת תלמידים /עידית שרעבי-חמ''ד נתיבי נועם דרכא

[פעילות בכיתה] מטרות הפעילות: 1. התלמיד יגדיר מהי מנהיגות. 2. התלמיד יבחן מאפייני מנהיגות שונים. 3. התלמיד יבחן יתרונות וחסרונות של סוגי מנהיגות שונים.

קרא עוד